Brev:
Quinoagrød
17. december 2010
Alder:
5 mdr.
Quinoagrød
Hej Helen,
Jeg har læst flere steder at du anbefaler at man laver grød af quinoa. Det synes jeg lød som en rigtig god mulighed, så jeg har været ude at købe quinoa. Jeg har dog købt "frøene" og altså ikke hverken mel eller flager.
Kan jeg bruge det til at lave grød til min 5 1/2 måned gamle datter?
Hilsen
Mor